© 2024 solvo B.V.

Een Vraag

Ik heb sinds een week een fikse ontsteking op mijn borst en het wil maar niet dicht (nog geen korstje erop !! )Nu is mijn vraag hoe snel wordt je met zoiets opgenomen in het ziekenhuis omdat het ook ontzettend veel pijn doet namelijk Ik hoop dat iemand mij antwoordt kan/wil geven Alvast bedankt Mandy


door zo snel mogelijk naar een goed ziekenhuis te gaan en je laten onderzoeken door een chirurg die ervaring heeft op mamma chirurgie veel sterkte en wel gaan anders krijgt u misschien er een infectie over heen . Misschien moet u wel antibiotica hebben. emergency assistance

label.Geplaatst op 2003-02-21 22:14:08


Ja ik heb antibiotica gehad en dat hielp niet dus nu heeft mijn huisarts me naar de dermatoloog gestuurd En daar moest ik binnen een week heen ,hij heeft zelfs zelf een afspraak voor me gemaakt Groeten Mandy

label.Geplaatst op 2003-02-22 11:47:37

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren