© 2024 solvo B.V.

Er moet hier een chat komen...

beste bezoekers van deze site ik vind dat op deze site een chat moet komen:) ik zeg dit niet om irritant te doen maar omdat ik gewoon persoonlijk met mensen wil praten over klachten die mensen hebben.... ik zoiu graag willen weten wat u hiervan vindt u kunt me anders ook mailen greeting;) dennie


Dat vind ik ook dat er een chat moet komen. Iedereen zit omstebeurt een verhaaltje te typen en dan krijg je een keertje antwoord. Ik praat ook liever direct met mensen. Hoe kunnen wij dit oprichten? Laat me even weten. Je kunt me ook mailen: mariekearts@hotmail.com

label.Geplaatst op 2003-05-09 18:55:48


Er zijn genoeg mogelijkheden om te chatten. Deze site lijkt me daar niet de aangewezen plek voor. Je kunt desnoods een persoonlijke mail sturen aan iemand en die uitnodigen om op MSN met elkaar te chatten. Maar dat is mijn mening!

label.Geplaatst op 2003-05-09 18:59:38


inderdaad, net wat Harmina zegt. Bovendien krijg je dan hetzelfde euvel als vorig jaar, toen deze site nog niet verniewd was: mensen die deze site niet serieus nemen en onzin verkopen. Ga naar MSN of TMF ofwat dan ook om te chatten.. Elena

label.Geplaatst op 2003-05-09 19:52:27


maarre hoe weet ik bedoel met elkaars problemen ensjow en war je mankeert... gewoon problemen over jezelf als je begrijp wat ik bedoel..:)

label.Geplaatst op 2003-05-09 20:29:51

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren