© 2024 solvo B.V.

Exzeem

ons oppaskindje van 1,5 jaar zit van boven tot onder, onder de exzeem. ze heeft heir jeuk aan en dus helemaal opengekrabt. nu huilt ze hele dagen van de pijn en slaapt nog amper. Van de huisarts krijgt ze hormoonzalf wat ook niet lijkt te helpen. wie kan haar helpen. b.v.d. klopklop


Hallo Klopklop, Een buurjongetje van mij heeft ook exzeem gehad, de artsen konden er niets aan doen. Toen heeft hij kleurentherapie gehad, waar je in kunt geloven of niet, maar een klein kind heeft niet het vermogen te denken dat iets niet zou werken. Na de voorgeschreven behandelingen was hij helemaal van zijn exzeem af en het is nooit meer teruggekomen. Dus kijk eens op http://www.kleurentherapie.nl Je kunt altijd een intake gesprek aanvragen. Succes!

label.Geplaatst op 2003-06-29 00:09:01


Beste Klop klop al gehoord over Tahitian NONI Juice? Is een werkelijk fenomenaal middel tegen o.a. alle huidaandoeningen. Het is een sap gemaakt van de vrucht morinda citrifolia. Het is absoluut veilg voor kinderen en zwangere vrouwen. Het heeft uitstekende resultaten geboekt en is zeer goed getest door de fda (federal drug administration) en de EU. Je kan het ook uitwendig gebruiken, vanwege de antiseptische werking. Wil je meer info mail me maar. groeten Krishna.

label.Geplaatst op 2003-07-25 13:36:35


hoi, harstikke bedankt voor je reactie. mijn vraag, waar kan je dit middel dan krijgen en wat zijn de kosten hier ongeveer van. liefs klopklop

label.Geplaatst op 2003-08-02 16:51:33

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren