© 2024 solvo B.V.

Flauwvallen.

Hallo forumbezoeker, Ik heb een vraagje; Vorige week ben ik zomaar flauwgevallen in de badkamer wat me 2 afgeborken tanden en een grote scheur in mijn lip heeft opgeleverd. Ik was al een paar dagen niet lekker en had koorts 39.5 De dokter dacht ook aan Q koorts. Daar ben ik op geprikt en krijg ik morgen de uitslag van. Verder heb ik een losse slijmerige hoest die ik heel makkelijk kan ophoesten. Geen longontsteking en ook geen bronchitus, de dokter kan het in elk geval niet horen. Had wel antibiotica gekregen voor de zekerheid want ja, de koorts moet toch ergens vandaan komen. Na 5 dagen antibiotica moest ik ermee stoppen omdat ik er obgelooflijk ziek van werd en niet kon eten wat me weer eem fiks gewichtsverlies opleverde. Dat is nu weer helemaal goed. Heel even voelde ik dat ik niet goed werd toen ik op weg was naar de badkamer. Kon nog niet met een harde schreeuw mijn man roepen die mij op de grondliggend en hevig bloedend uit mijn mond vond op de vloer. Lip stuk en daar zat dan ook nog een halve tand in die hij eruit gehaald heeft. Ik ben ongeveer 10 min. buiten westen geweest. Ik kan me van het voorval dus niets herinneren, maar dat blijkt altijd zo te zijn hoorde ik. Is het normaal dat je zolang afwezig bent ?? Mijn man vertelde dat het een akelig gezicht was omdat ik met mijn ogen draaide. Vind het doodeng allemaal. Is dit een normale manier van flauwvallen ??


Dat je jezelf er niets meer van kunt herinneren klopt hoor, dat is inderdaad altijd zo na flauwvallen. En als je flauwvalt draaien je ogen vaak weg. Toen je weg was, had je je ogen toen dicht en je mond? Misschien dat je man dat weet. Dat is namelijk bij 'gewoon' flauwvallen meestal wel het geval.

label.Geplaatst op 2009-07-10 08:24:03


Bedankt voor je reactie Crootje. Mijn man zeid at ik zo akelig met mijn ogen draaide, dus denk ik dat mijn ogen ook open waren. Mijn mond had ik toen ik bijkwam open want daar lipe bloed uit omdat ik mijn voortand had agebroken en die zat dus in mijn onderlip, auwauw. Moet dus ook nog naa de tandarts om na te laten kijken of de wortels van de andere voortanden nog heel zijn, heb namelijk een heel raar gevoel aan de andere tanden. Ben gisteren nog even langs de huisarts geweest om het een en ander nog te laten toelichten. Hij vertelde dat het echt gewoon flauwvallen was geweest doordat ik dus al een paar dagen niet had gegeten omdat ik zo ziek werd van de antibiotica, daarbij had ik dus koorts en ik lag al een dag of 5 in bed. Dat alles bij elkaar heeft wellicht geleid tot flauwvallen volgens de huisarts. Het is geen tia geweest of hartstilstand of iets dergelijks. Volgens de huisarts heb ik er ook nog een hersenschudding bij gehad. Heb een enorme smakkerd gemaakt op de tegelvloed van de badkamer vol met mijn gezicht op de grond. Eng hoor als ik daar aan denk. Hopelijk kan ik het een plaatsje geven. Denk er nog veel over na, vooral omdat ik er zelf niks meer van weet. Het enige dat ik me nog herinner is dat ik keihard de naam van mijn man heb geschreeuwd, dat is alles. Groetjes van hier.

label.Geplaatst op 2009-07-10 10:12:07


Hoi, Het is ook niet altijd zo dat je ogen dicht zijn. En dat je mond open was is inderdaad ook niet zo raar in dit geval...Opzich is de verklaring van je ha wel logisch, als je al een paar dagen niet gegeten heeft gaat je lichaam protesteren. Heb zelf ervaring binnen ons gezin met niet normale wegrakingen zonder bekende oorzaak, dus weet hoeveel impact het op je kan hebben! Probeer er veel over te praten, kan opluchten! Groetjes

label.Geplaatst op 2009-07-10 11:15:31

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren