© 2024 solvo B.V.

Ganglion

Hallo, Weet niet echt in welke groep ik dit topic moet plaatsen daarom doe ik het maar hier, in april vorig jaar ben ik geopereerd voor een ganglion in de pols.. toen deze hersteld was kwamen ze erachter dat ik een peeschedeonsteking aan de zijkant van pols had (tenolyse). Toen dat in Juli ook operatief behandeld is kreeg ik opnieuw veel klachten aan mijn pols, nu ben ik vorige week opnieuw geopereerd aan mijn pols waar weer 2 ganglionen gevonden waren. Nu dacht ik er eindelijk vanaf te zijn na 3 operaties, vinden ze er weer 1 in me enkel!!! volgende week word het weer geopereerd, iemand meer ervaring in? Dat het zovaak terugkomt op dezelfde en verschillende plaatsen? En weet iemand hoe dat kan dat het zo vaak terugkomt? Heb tussen de operaties thuisgezeten zodat het goed kon herstellen dus overlasting van werken kan niet.. Liefs Nicole xx


Beste Nicole,ook bij jou is het gevolg bestreden, maar niet de oorzaak. Daarom zal het altijd terug blijven komen.Mijn vermoeden is, dat net als bij slijmbeursontsteking, de veroorzaker niet word gedood.Deze bacterie is resistent tegen antibiotieca en trekt zich bij een medische behandeling terug in de klieren die zorgen voor het vocht in en rond de gewrichten.Ik heb er met mijn huisarts over in diskussie geweest, maar volgens hem was mijn bewering niet waar.Mijn ervaringen werden gewoon van tafel geveegd.Mijn ervaring,als ik de opgezwollen klieren achter in mijn nek, net onder de schedel plat wreef, had ik de volgende dag slijmbeursontsteking. Met andere woorden, ik drukte de bacterieen uit hun schuilplaats en kreeg zodoende de gevreesde ontstekingen welke zeer pijnlijk zijn.Met een zilverkuur, ben ik er heelemaal van genezen. Kijk op internet bij zilverkuur en je krijgt een schat aan informatie. Misschien zal het jou ook helpen. Wil je weten hoe je deze zilverkuur zelf kan maken, mail me dan. Groetjes, Jan.

label.Geplaatst op 2010-02-19 01:32:07


Hy Nicole,lees even onder Forem algemeen de reactie van zand030. Wil je meer informatie, mail mij maar. Groetjes Jan.

label.Geplaatst op 2010-02-19 01:35:52

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren