© 2024 solvo B.V.

GANGREEN

Hoi, voor mijn werk moet ik een presentatie houden over gangreen, alleen mijn vraag is hoe je dat nou eigenlijk uitspreekt. En dan met name de G\'s. Zijn ze op z\'n Nederlands? Of op z\'n Engels (als in great) of de één zo en de ander zo? Het zou me erg helpen. Alvast bedankt. Morrison


gangreen spreek je gewoon op z'n hollands uit 'gang' van hal in een huis en 'green' van een grenen vloer;) x

label.Geplaatst op 2008-08-08 18:09:05


Ha, dus toch op z'n makkelijkst. Heel erg bedankt!

label.Geplaatst op 2008-08-08 20:59:33

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren