© 2024 solvo B.V.

Gesprongen aders op bovenbenen

Hallo! Ik zoek iemand die mij kan helpen: ik heb de laatste tijd steeds meer last van gesprongen aders op mijn bovenbenen....het lijken van die gesprongen haarvaatjes,en ze zijn paars, rood van kleur. Ik heb er al creme (gewohl) voor gekozcht, maar dat lijkt niet te helpen. Heeft iemand anders een tip om hiervan af te komen, of moet ik gewoon eens een keer langs de huisarts? Ik hoop dat iemand een goede tip heeft, want ik vind ze erg ontsierend. Bedankt... groetjes Ez


Er is iemand die vanwege suikerziekte ook last had van spataderen. Deze persoon is begonnen met Tahitian Noni-Juice en spuit nu 80% minder insuline en haar spataderen zijn volkomen verdwenen. Als je info over dit natuurprodukt wilt , kijk dan op internet of mail me maar.

label.Geplaatst op 2003-07-25 13:52:02

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren