© 2024 solvo B.V.

Gezocht voor interview: slachtoffers van agressie en geweld ih zkh

Voor een artikel in het tijdschrift Vriendin ben ik, freelance journalist, op zoek naar verpleegkundigen, co-assistenten of andere zorgprofessionals die te maken hebben (of hadden) met agressie en geweld door patiënten. Omdat het een vrouwenblad betreft ben ik op zoek naar vrouwen (25-44 jaar) die hun ervaringen willen delen middels een openhartig interview. Dit kan desgewenst anoniem. Naam vd zorginstelling wordt ook achterwege gelaten. Het interview gaat over de impact die agressie en geweld heeft op de zorgverlener, zowel op het uitvoeren van haar werkzaamheden als psychisch. Hoe gaat zij ermee om, of is zij ermee omgegaan? Welke maatregelen heeft zij genomen? Doel is het onderwerp onder de aandacht brengen. Meewerken aan dit interview, of eerst meer informatie? Mail mij dan op info@astridpost-dhanai.nl Vr. groet, Astrid Post

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren