© 2024 solvo B.V.

Grammatica

Foei foei! Wordt de vraagstelling in de poll verzorgd door de jeugd die alleen sms-taal gebruikt? 2 Knotsen van fouten in deze stelling: gramMatica en verslechterT.


Mooi dat er op de site mensen zijn die het opvalt! In eerste instantie was het de bedoeling om er spelfouten in te zetten. Achteraf blijkt het toch voor wat opschudding te zorgen. We hebben daarom maar besloten om het correct te formuleren...

label.Geplaatst op 2009-02-20 12:27:31


En waar gaat het nu precies om?????? Misschien makkelijk als je dat erbij zet.....

label.Geplaatst op 2009-02-21 13:07:12


Een onderdeel van ziekenhuis.nl is het forum. Hier wordt door zowel jong als oud gebruik van gemaakt. De laatste jaren zien wij als redactie een verandering in woordkeuze, zinsopbouw en het gebruik van afkortingen op het forum. Hierdoor wordt een vraag of antwoord niet altijd duidelijker... Met vriendelijke groet, De redactie

label.Geplaatst op 2009-02-23 08:48:37


Oké, nu is het iets duidelijker, Alleen ontbreek voor mij de relevantie met de medische items op dit forum. Met andere woorden, ik vraag me af of deze stelling, met de daaraan verbonden poll, wel geplaatst had moeten worden.

label.Geplaatst op 2009-02-23 18:26:11

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren