© 2024 solvo B.V.

Grote moeite met wakker worden

Hallo, ik ben anne-may en ben 18 jaar. Ik heb echt een hele grote moeite met wakker worden! Eerst dacht ik dat het normaal was om heel moe wakker te worden daar versta ik onder: Bijna te moe zijn om je arm/been te bewegen laat staan uit bed te stappen, bijna janken omdat je er uit moet. (niets horen als iemand tegen me praat als ik eruit moet) ook al slaap ik uit, ga ik heel vroeg naar bed altijd ben ik hartstikke moe als ik mijn bed uit moet. Ik ben er al mee naar mijn dokter geweest maar hij zegt dat het een periodiek geval is! Daar ben ik het absoluut niet mee eens omdat het niet één jaartje duurt maar denk al wel zo\'n 4/5 jaar. Ook heb ik al navraag gedaan bij leeftijdsgenoten en die zeggen ook allemaal dat ze wel moe uit bed komen maar niet zo erg. Op internet staan allerlei tips voor lekker uitgerust op kunnen staan zoals: geen cafeine drinken voor het naar bed gaan enz deze dingen doe ik al sowieso niet dus daar ligt het ook niet aan. Ik hoop dat u/jullie hiermee voldoende informatie hebben en dat iemand weet wat dit kan zijn want ik wil echt heel graag een oplossing! Groetjes van Anne-may

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren