© 2024 solvo B.V.

Haaruitval

hallo allemaal! heb sinds een paar weken geregeld last van haaruitval. dit vooral tijdens het borstelen. weet iemand wat mogelijke oorzaken zijn en wat ik eraan kan doen? ik borstel al heel voorzichtig, maar dit helpt dus ook niet! groetjes,ingrid


Mijn moeder heeft ook last gehad van haaruitval (en schilferige huid) en uiteindelijk ook kale plekken. Ik raad je aan om bij een dermatoloog langs te gaan in een Academisch ziekenhuis. Verwijzing kan je via de huisarts krijgen. Ik kan je nu niet meer vertellen waar mijn moeder last van had maar door een soort shampoo is het wel over gegaan gelukkig. Groetjes, Natasja

label.Geplaatst op 2003-11-30 22:12:06


Dat is op basis van alleen dit verhaal niet te zeggen. Ga even langs de huisarts.

label.Geplaatst op 2003-11-23 11:36:35


Je mag per dag zo'n 100 haren verliezen.

label.Geplaatst op 2003-11-27 22:32:09


Hallo. Ik ben een meisje van 15 jaar, en heb al sinds mijn 7de last van alopetia areato. Dat is haaruitval, maar niet dat je helemaal kaal word (het kan wel) maar ik heb meer plekken di kaal zijn. Het kan erfelijk zijn, maar in mijn geval is het door stress. Ik weet niet of het bij jou hetzelfde is, maar ik wou je dit gewoon laten weten, zodat je weet dat zo\'n dingen bestaan. Groetjes X.

label.Geplaatst op 2004-07-30 19:36:00

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren