© 2024 solvo B.V.

Help!!

Hallo ik weet niet of jullie misschien een idee kunnen hebben wat er aan de hand is, maar sinds een paar maanden heb ik last van bijv. als iemand iets eet, of drinkt, of zijn/haar hand ineens beweegt, dan gebeurt er iets (af en toe) bij mij. Waarom af en toe? In een goed sfeer o.a. gezellig babbelen met mensen, dan treden deze klachten minder op. Het is ook te verklaren, namelijk op dat moment denk ik dat mijn gedachten ergens anders bezig is. Wat doet het bij mij? Er gaat een \\\"signaal??\\\" (\\\"shock??\\\") door mijn hoofd heen en tegelijk voel ik deze signaal aan mijn boven benen.. Het lijkt er dat de zenuwen ineens bekneld raken, waardoor bepaalde functies belemmerd worden o.a. een slechte ademhaling..en een opgeblazen buik en praten wordt (kort) bemoeilijkt. Wat merk ik bij anderen? Bijv. tijdens eten, zie ik dat ze een terughoudend houding hebben (dit is ook mijn interpretatie), maar dat geeft mij weer een rot gevoel bij mezelf, dan heb ik de neiging daar weg te gaan. Want dan voel ik me prettig. Ik weet niet wat ik hiermee doen. Het stoort mij wel behoorlijk. Alvast bedankt voor je reactie.


Gebruik je misschien medicijnen? Mogelijk is dit vreemde geveol een bijwerking. Toch blijft het vreemd wat je schrijft. Dit is echt een probleem om aan je huisarts voor te leggen. Die kan de juiste vragen stellen om er achter te komen wat je nu precies bedoelt. Dus schroom niet en maak een afspraak bij je huisarts.

label.Geplaatst op 2003-06-26 09:54:47


Beste Harmina, Ja, ik gebruik medecijnen o.a. Norvasc en Metoprololtartraat (voorheen slokeen) voor de hoge bloeddruk en pantozol. Met vriendelijke groet,

label.Geplaatst op 2003-06-27 00:36:13

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren