© 2024 solvo B.V.

Help me aub !! SNEL

Ik heb sinds vandaag een grote bult op mijn borst het is net of deze met vocht is gevult wat kan ik daaraan doen en hoe kan dat komen zo plots Ik hoop dat iemand mij snel antwoordt kan geven want ik zit ontzettend in de stress hierom Alvast bedankt Mandy


Niet in de stress gaan zitten maar als de sodemieter naar je huisarts gaan. Best mogelijk dat het iets onschuldigs is, maar dat kan alleen een arts beoordelen. Sterkte!

label.Geplaatst op 2003-02-13 09:31:44


Dankje wel voor je reactie hoor Ik heb meteen een afspraak gemaakt bij de dokter en kon gelukkig meteen terecht Hij heeft antibiotica meegegeven en als het over een week niet over is dan moet gaat hij verder kijken Ik schoot inderdaad best wel in de stress omdat mijn moeder aan borstkanker overleden is :( Maar nogmaals bedankt voor je reactie hoor Liefs Mandy

label.Geplaatst op 2003-02-13 09:50:40


hoi Mandy, kan me voorstellen dat je hartstikke in de stress schoot joh! goed dat je gelijk actie hebt ondernomen.. vooral nu blijkt dat het toch wel wat was, wel geen kanker, maar wel iets wat toch wel behandeld moet worden... was het een flinke ontsteking ofzo? hee sterkte!! gr Marielle

label.Geplaatst op 2003-02-13 17:35:51


Hoi Marielle Ja het was inderdaad een flinke ontsteking en heb nu antibiotica gekregen voor een week en volgende week moet ik terug komen ,is het dan nog niet over dan wordt er verder gekeken wat het wel zou kunnen zijn Omdat er ook spontane blaren op kwamen In ieder geval heel erg bedankt voor je lieve reactie Liefs Mandy

label.Geplaatst op 2003-02-14 11:31:28

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren