© 2024 solvo B.V.

Help me over mijn probleem

goede dag damens en heren ik heb in het jaar 2000 een auto ongeluk gehad en daardoor erg ziek gewoorden me name de depressie ik heb veel medicijnen daar voor geslikt maar zonder resultaat maar nu moet ik tryptizol 175 mg slikken maar ik durf dat niet omdat je zoveel bijwerkingen krijgt mijn vraag is dan ook zijn er mensen die dit middel slikken en wat zijn de ervaringen daarvan en raden jullie het me ook aan of juist niet ik hoop op een snelle antwoord en alvast bedankt


De bijwerkingen die in de bijsluiter staan KAN je krijgen dat wil niet zeggen dat je ze ook daadwerkelijk krijgt hoor. En als je bang bent voor de bijwerkingen dan kun je geen enkel medicijn meer slikken bv medicijn voor hoofdpijn met bijwerkingen hoofdpijn Gewoon slikken je arts weet heus wel wat ie je geeft

label.Geplaatst op 2003-03-01 10:16:14


ik was en ben nog steeds finaal tegen overbodig medicijn gebruik. zelfs toen ik dringend het advies kreeg van de psychiater om prozac te nemen. het leek een groot gevecht. ik heb het nut achteraf wel ervaren, pas na 6 maanden. maar ik had het gevoel, de overtuiging, dat praten over het probleem met de mensen die hetzelfde ervaren, en die zijn er echte wel ook al denk je dat je dit alleen ervaart, veel meer effect zou hebben gehad. ik durf nu eigenlijk wel te wedden, dat als ik veel eerder met anderen over mijn ervaring met anderen had kunnen discusieren, van gedachtwisselen, dan was ik niet ver weggezakt in mijn hoofd, wat tegenwoordig beter bekend staat onder Burn-out. noem het stress, overwerkt,het is gewoon te veel.ik had het gevoel van een geestelijke coma ! het gaat nu stukken beter, dankzij gedachten-therapie. piekeren was voor mij ook grote boosdoener. als je hierover meer weten wil hoor ik het wel. succes, je ben echt niet de enige ! dat is heel belangrijk te weten. marie

label.Geplaatst op 2003-03-11 13:06:52

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren