© 2024 solvo B.V.

Help paniek is dit kanker ??

Hallo, al heel lang heb ik last van harde ontlasting waarvoor ik movicolon gebruik. Nu zit er steeds wat slijmerig bloed bij de ontlasting. Zo\'n vliesje als het ware wat je ook wel ziet bij ongesteldheid. Ik heb nooit pijn in mijn buik en dat lees je toch wel altijd bij problemen mede darmen, maar dat heb ik dus niet. Ik heb dit als een paar jaar nu maar af en toe slaat dan de paniek toe. Ik ben ook niet afgevallen. Had nu hele lichte ontlasting en dan valt dat beetje bloed erger op. Dikke paniek hier. Heb al een onderzoek gehad van het laatste stuk van de dikke darm waar niets gevonden is dat niet goed was. Wat kan dat toch zijn ?? Help als u iets weet. Bedankt alvast. Durf maar niet terug naar de huisarts omdat ik dan weer een onderzoek krijg, of misschien zelfs meerder. Het darmonderzoek was goed fout gegaan. Ben weggeraakt tijdens het onderzoek en de darmen waren op lange na niet leeg waardoor ik de hele tafel onder poepte. En erg veel pijn gehad na het onderzoek.Ik heb ook veel last van maagzuur. Help !!!


Beste Lies, mogelijk heb je last van kwaadaardige bacterieen, die niet met antibiotieca zijn weg te krijgen.Als je zo bang bent, voor de onderzoeken,die echt geen lolletje zijn,ga dan een het internet op. Type gewoon Zilverkuur op de Google balk in en je krijgt een schat aan informatie, voor wat je kunt doen. Zilveroplossing kan je zelf maken,wekelijks.Kook een halve liter water en plaats daar een zilveren voorwerp in. Voeg er een mespuntje zout aan toe en borstel daarna met een stevige tandenborstel voor een paar minuten.Laat het dan afkoelen en filter het door een papieren koffiefilter.Neem de eerste week smorgens en savonds een soeplepel.Eventueel kan je nog een tweede week dit herhalen en daarna overgaan op een lepel per dag.Doe dit dan nog twee maanden en dan stoppen.Wat het zilver doet, is heel simpel.Zilver hecht zich aan de bacterieen en verstikt ze op deze manier.Op deze manier ben ik zelfs van mijn slijmbeursontstekingen in mijn schouders verlost.Mijn huisarts kreeg het met medicijnen niet voor elkaar.Als je bij de apotheker naar dit middel vraagt, weten ze in de regel niet, dat het bestaat en

label.Geplaatst op 2010-02-19 01:04:29


kwakzalver

label.Geplaatst op 2010-02-19 17:05:29


Josefien, lees eerst eens op internet, zilverkuur en denk daar maar eens goed overna, of je moet bang zijn, dat jouw reactie verkeerd was.Groetjes, Jan.

label.Geplaatst op 2010-02-20 22:49:16


sorry maar domste wat iemand kan doen is wegblijven bij de dokter hoe eerder je erbij bent hoe beter je geholpen kan worden afkloppen maar als het erger mocht worden zalje zien dat je naar de dokter toe holt dan krijg je te horen dat je nog 3 maanden hebt ik doel niet op jou geval hoor maar dat gaat meestal zo toe raadpleeg zo gauw mogelijk de dokter als je de tafel weer ondermorst ruimen ze t voor je op

label.Geplaatst op 2010-03-16 08:35:20

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren