© 2024 solvo B.V.

Help

Op 6 maart jl. is er bij 2 kiezen een wortelpuntbehandeling gedaan. Mijn vraag is of iemand weet hoe lang de klachten als zwelling en pijn normaal zijn. IK kan nog steeds niet goed mijn mond openen, zwelling zit er nog, pijn zit er nog. Ik ben ook sinds 8 maart erg verkouden geworden. Wie kan mij geruststellen or advies geven? alvast hartelijk bedankt!!!


Mij lijkt het niet erg onwaarschijnlijk dat er een zwelling opgetreden is en dat je nog pijn hebt. Dat kan nog wel even duren. Na een operatie wordt de wond ook altijd wat rood en opgezwollen in het begin. Zie het nog even aan zou ik zeggen. Ik zou veel drinken en als je er echt hinder van hebt...neem dan contact op met je tandarts. Dat je verkouden geworden bent, lijkt me puur toeval. (door de carnaval bijvoorbeeld)Hoeveel mensen zijn er niet grieperig of verkouden nu? Veel beterschap.

label.Geplaatst op 2003-03-11 10:17:10


he Paula,wat vervelend deze behandeling he??/heb dezelfde behandeling gehad paar jaar geleden met m'n voortanden. er is gehecht en dat lost vanzelf op maar er is ook een ingreep geweest en dat merk je nu echt wel. wet je wat goed kan helpen??arnica D6 druppels[A vogel] volgens etiket innemen dan is de zwelling eerder weg en je mag paracetamol nemen,heb je over een week nog deze klachten dan wel kontakt met je tandarts opnemen hoor beterschap

label.Geplaatst op 2003-03-11 20:41:21


Is deze ingreep door een tandarts of door een kaakchirurg gedaan? Heb je ook koorts? Moest je van de arts ook spoelen met Corsodyl na de behandeling?Voor de zekerheid zou ik toch maar even contact opnemen met de arts. Mogelijk dat er toch nog een ontsteking zit. Sterkte

label.Geplaatst op 2003-03-11 11:46:18


hoi Fardou bedankt voor je reactie. Maar paracetamol slikken helpt niet, jammer genoeg. Misschien dat de druppels werken....ik hoop het. Hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat je van de klachten af was? groetjes Paula

label.Geplaatst op 2003-03-11 23:52:41


hoi bedankt voor je reactie. De ingreep is gedaan door de kaakchirurg en hij heeft me alleen een recept voor pijnstillers meegegeven. Brufen bruis 600mg.

label.Geplaatst op 2003-03-11 14:11:39


hoi Paula, in totaal heeft het 4 weken geduurd voordat ik van m'n klachten af was en ook mijn voortanden weer wat vast zaten ,ook dat is goed gekomen maar je voelt je voor de ingreep al beroerd en dan heb je eigenlijk ook geen zin meer in klachten na de behandeling,mar arnica hielp ook goed om van de zwelling af te komen het gaat dan net even sneller.groetjes Fardou

label.Geplaatst op 2003-03-12 17:21:46


hoi Fardou 4 !!! weken?? dat klinkt niet echt bemoedigend. Maar goed..ik ben toch maar even bij de kaakchirurg langsgeweest en die vond alles er netjes uitzien maar heeft voor een extra hulpje een amoxicillinekuurtje voor 5 dagen meegegeven. En volgens mij begint het al een beetje te werken want de klachten zwakken wel wat af. Maar toch hoop ik er sneller af tezijn dan 4 weken... groetjes Paula

label.Geplaatst op 2003-03-14 00:17:48

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren