© 2024 solvo B.V.

Hoe gaat het in zijn werk? (operatie en ondergoed)

Hallo forumlezers :) Ik word binnenkort geopereerd: aan de keel, en ik wil graag weten wat de procedure is m.b.t. wat je aan mag houden. Ik snap dat je je bh e.d. uit moet vanwege de hartstickers, maar is het ook de bedoeling dat de onderbroek ook uit gaat? Ik hoor dit namelijk, en lees het ook, maar het lijkt mij zo vreemd: waarom zou dat nodig zijn?! Hoop dat iemand met ervaring (zelf geopereerd of een medewerker in het ziekenhuis) mij kan helpen. Groeten van Pieternella.


Hoi! Ik weet niet of je inmiddels al geopereerd bent, maar toch nog even een reactie. Bij een OK die boven heup/ lies gebied is, is het idd niet nodig om je onderbroek uit te doen, echter moet idd verder wel alles uit. Dus je krijgt alleen een OK jasje en onderbroek mag aangehouden worden. Sterkte!

label.Geplaatst op 2009-03-22 03:21:18

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren