© 2024 solvo B.V.

Hondenallergie

Hallo ! Ik had een vraag. Mijn moeder zij dat vroeger ( 25 jaar geleden ongeveer) bij haar was vastgesteld dat ze allergish voor honden was. Een poosje geleden had ze last van een allergie, en toen moest ze een allergie test doen.( met van die krasjes en nummertjes op je arm ) Toevallig zat honden daar ook bij. Toen ik thuis kwam bleek dat de honden niet waren opgekomen. oftwel, niet allergisch voor honden. Nu hebben we bijna een hond, van een fokker. over 6 weken krijgen we onze pup. Mijn moeder heeft paar dagen geleden nog een bloedonderzoek gedaan om te kijken wat daaruit komt over honden, en het brengt me de stuipen op het lijf. Straks is ze wel allergisch voor honden :|! dus mijn vraag was. Hoe groot is de kans dat de allergietest ongelijk had, overdat ze niet allergisch is voor honden? De dagen gaan zo langszaam voor de uitslag:| dus ik zoek nu een beetje positiviteit. als iemand mijn vraag kan beantwoorden. Alsjeblieft! Groetjes,


Geen reacties?

label.Geplaatst op 2011-01-13 22:21:02

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren