© 2024 solvo B.V.

Hoofd

Hallo allemaal, Ik volg momenteel een redelijk drukke studie met veel leerwerk. Ik ben heel erg gemotiveerd daarvoor. Ik erger me dan ook dood aan wat het leren me lichamelijk opevert, en mijn vraag is wat hier mee/tegen te doen? Het gaat om (stress?)hoofdpijn dat niet te verhelpen is met paracetamol oid, om zenuwpijn (gok ik) vooral rond mijn ogen en jukbeenderen, en dicht in de buurt bij mijn tanden en tandvlees, daarachter ergens. Dit maakt mijn concentratie knap lastig.... Wat is hier mee/tegen te doen?


ik weet het natuurlijk ook niet, zou beginnen met proberen te ontspannen. Uurtje studeren, kwartiertje ontspannen: rondje buiten lopen, kopje warm drinken, krantje lezen. Loop niet te hard van stapel, probeer te kalmeren. succes.

label.Geplaatst op 2009-04-15 22:40:58


dat is inderdaad een goed idee...ontspannen! misschien is het een optie om eens langs de opticien te gaan om je ogen te laten opmeten

label.Geplaatst op 2009-04-24 19:48:34

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren