© 2024 solvo B.V.

Hoofdpijn !

Hallo , Ik hoop dat er iemand mij raad kan geven : Ik heb nu denk ik 2 a 3 weken last van mijn nek en schouders en dat liep zo naar mijn hoofd toe. Ik ben vorige week de vrijdag naar een kinesist geweest en sinds daarna heb ik ontzettend raar gevoel in men hoofd steken en pijn allez ja raar gewoon ,ook een druk in men hoofd en op men slapen. Ook ben ik ontzettend moe ik dacht direct aan het ergste : hersenbloeding , tumor alles ging er door mij heen een heel weekend heb ik me druk gemaakt en zitten wenen van de pijn en de angst.Ook ben ik vorige week donderdag bijna flauw gevallen ik was kei draaierig dat heeft zelfs 2 uur geduurd ! Maandag ben ik naar de huisarts geweest en die heeft me onderzocht en zei dat men bloeddruk redelijk hoog stond en denk dat het gewoon komt door de stress en men hoofd van men nek uitstraald. Maar nu is er een druk op men neus precies of ik ga een bloedneus krijgen is dit wel normaal ? Ook heb ik nog last van hoofdpijn.

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren