© 2024 solvo B.V.

Hoofdpijn

ik heb sinds 3 weken last van hoofdpijn en het begint al smorgens als ik in bed lig en dan zeurt het de hele dag door waardoor ik een pijnstiller moet nemen mijn huisarts zegt dat het een soort spanningshoofdpijn is maar ik maak me toch zorgen of het niet iets kwaadaardigs is wie heeft er ook last van en kan me er iets meer over vertellen.


hallo,wat ook nog een oorzaak kan zijn is problemen met je nek waaruit hoofdpijn kan ontstaan ,bv spieren die vast zitten . dan zou fysiotherapie goed kunnen helpen

label.Geplaatst op 2003-03-15 18:40:38


Hoi, die hoofdpijn kan overal vandaan komen. Zelf heb ik ook heel lang met hoofdpijn rondgelopen, en dat ook elke dag. Ik werd naar de fysio gestuurd en dat hielp heel goed. Alles zat vast en er werd dus flink gekraakt. Ik moet wel zeggen dat ik het op een gegeven moment ook anstig vond, elke dag maar weer die hoofdpijn. Ik heb toen ook een verwijskaart aangevraagt bij mijn huisarts voor de neuroloog en zodoende ben ik door de scan geweest. Gelukkig was er niets ernstigs aan de hand. Misschien dat jij dat ook moet doen, want al die spanningen zijn natuurlijk niet goed. Op dit moment heb ik veel minder last van mijn hoofd. Tegenwoordig sta ik onder behandeling van een chiropractor. Niet elke week, want dat is gelukkig niet meer nodig. Succes.

label.Geplaatst op 2003-03-15 20:35:14

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren