© 2024 solvo B.V.

Ingreep aan teen gehad

Dag mensen, Ik had even een vraagje. Misschien dat hier iemand antwoord op weet. Ik heb de afgelopen woensdag een wigexcisie gehad aan mijn grote teen. Een ingegroeide teennagel werd eruit gehaald. Er werd overigens een flink stuk weggehaald. Het is dus best een grote wond. In het ziekenhuis zeiden ze dat ik gewoon in bad kan gaan en douchen, elke dag verband vervangen. Maar mijn huisarts spreekt dit weer tegen en zegt dat ik elke dag met mijn voet in een sodabadje moet gaan zitten. En op deze site lees ik weer 2 keer per dag in een badje. Bedoelen ze dan ook soda? Ik weet het even niet meer. Ik heb nu sterilon zalf op de wond, maar iedere keer als ik het verband eraf halen bloed het weer, niet heel erg. Weten jullie nou wat wel goed is en wat niet? Alvast bedankt!


Hallo, Als wij tegenwoordig een badje moeten geven voor een ontsteking aan hand of voet etc. dan geven wij een badedas badje, met badedas classic, hiervan wordt de huid niet week wat met soda wel gebeurt. groetjes Marijke.

label.Geplaatst op 2003-03-23 21:44:09


Hoi Marijke, Bedankt voor je bericht. Ik heb vandaag Badedas gehaald en ben in bad gaan zitten. Ik moet zeggen dat de wond vandaag een stuk minder gespannen voelt. Goeie tip! Groetjes Sheila

label.Geplaatst op 2003-03-24 19:09:38


heej kheb iets van half jaar gelede zelfde gehad en j mag nie met j teen in bad, alleen in soda-badje maar nie in de douche da mag nie....duzz j verband mag nie nat worde behalve in soda-badje maja das logisch! greetz...........

label.Geplaatst op 2003-03-24 15:55:28

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren