© 2024 solvo B.V.

Inkrimpen

Hallo k ben een meisje van 18 jaar.Ik ben 1.80m behoorlijk lang dus.Ik haat mezelf met de lengte.Maar het is nu al te laat voor groeiremmers. Het is zo dat naarmate je ouder wordt je gaat inkrimpen.Maar nou hoorde ik dat er ook middel bestaat dat het inkrimpen een stuk sneller gaat.Kan iemand mij vertellen of dit middel echt bestaat en zoja hoe het heet enz enz. Nou ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik wil niet meer leven met deze lengte ik HAAT het.Echt waar. P.S. ALLEEN SERIEUZE REACTIES GRAAG!!!!!!!!


Ik heb er nog nooit van gehoord. Bel anders je huisarts een of snuffel op het internet of daar informatie staat. Maar ik moet zeggen dat 1.80 niet abnormaal lang is. Ik wou dat ik die lengte had. Ik ben 1.63 en dus best wel klein, maar ja je hebt het noet voor het uitkiezen. Accepteren!

label.Geplaatst op 2003-07-29 12:17:40


Nog nooit van inkrimpen gehoord. Maar ik wil wel even zeggen dat ik 1.80 m een mooie lengte vind. De ideale lengte om mannequin te worden, als je ook slank bent.

label.Geplaatst op 2003-08-27 02:49:14

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren