© 2024 solvo B.V.

Isolatiemateriaal ingeademd

ik heb 1,5week terug in mijn vloer staan zagen en dikke pakken isolatiemareriaal van 17jaar oud weg staan halen. zonder erbij na te denken dan het niet zo heel erg slim was... ik denk dat het glas of steenwol is. sinds die dag hoest ik enorm veel... huisarts of niet? het enige wat er op internet te vinden is zijn preventieregels en dat het wol in je longen kan hechten... maar nergens wat je moet doen als het al te laat is.... iemand ervaring?


Hoy Jessica, als het materiaal zich in de luchtwegen heeft vast gezet,zal het normaal genomen,eruit zweren en met het sputum verwijderd worden. Als je verstandig bent, ga je naar een longarts, die je kan onderzoeken en eventueel behandelen. Met een bronchiscopie, kan hij zien, wat er nog in de luchtwegen zit en je helpen met de genezing. Veel succes, Jan.

label.Geplaatst op 2010-05-05 00:11:11

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren