© 2024 solvo B.V.

Kaak

Ik stel dan gelijk mijn 2e vraag maar even. Ik ben net nieuw hier. Vorig jaar in Mei ben ik een beetje betrokken geweest bij een opstootje op voetbalkamp. Ik ben totaal niet agressief aangelegd en heb toen verder ook niks gedaan. Alleen een ander persoon vond het nodig om mij toen op mijn kaak/wang te slaan en sindsdien is het net alsof mijn kaak zo af en toe es vast zit. Dan ga je bijv. gapen en hoor je een best wel luide \"knak\". Naar mijn idee dacht ik dat dit wel over zou gaan, maar ik heb er zo af en toe nog steeds last van. Is het raadzaam om de dokter hiermee te raadplegen. Ik ben niet echt een fan van een ziekenhuis of dokter en durf er ook niet vaak heen te gaan, aangezien ik denk dat mijn klachten nou niet zo belangrijk zijn. Pijn doet het niet, irritant kan het soms wel zijn.


Kom op even na laten kijken kan geen kwaad.Ga even naar de huisarts en die bepaald wel of het niets is of stuurd je even door.Nu heb je nog geen last maar je weet het niet in de toekomst en dan heb je spijt dat je het niet even hebt laten nakijken.Succes!Jenny

label.Geplaatst op 2003-03-29 22:13:13

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren