© 2024 solvo B.V.

Knarsetanden

Hoi, ik (of liever gezegd mijn man) heb een probleem. Het blijkt dat ik elke nacht ontzettend veel knars met mijn tanden. Kan ik hier iets aan doen? Heeft iemand een tip voor me.Bedankt.


je kan naar je tandarts gaan. Die meet dan een soort bitje aan die je 'snachts in je mond hebt. Zo kan je man beter slapen en het is voor jou gebit ook veel beter.

label.Geplaatst op 2003-03-08 11:57:43


dat is een soort plaatje wat over je tanden heenkomt ,je loopt hierdoor ook minder beschadiging op aan je tanden

label.Geplaatst op 2003-03-08 20:06:11


als je dat plaatje krijgt plak hem dan vast met kukident ik heb namelijk ook zon plaatje gehad en ik ben bijna gestikt in dat plaatje in me slaap en ik kan je zeggen dat is niet fijn groetjes sassie

label.Geplaatst op 2003-03-16 21:23:32

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren