© 2024 solvo B.V.

Knie

Ik loop al 15 maanden me knieklachten. (pijn, zwelling, rood/warm, knikt en kraakt). Nu ben ik daarvoor bij een orthopeed geweest. Behandeling: Onstekingsremmers, actieve en passieve therapie, gips, gewoon rust en een brace. Nu zijn de klachten nog steeds niet over en eigenlijk erger als ik het vergelijk met het begin. Nu ben ik vandaag weer teruggeweest bij de orthopeed en die zegt dat hij nu niks meer kan doen. Het moet vanzelf maar overgaan. Een kijkoperatie is geen optie want dat helpt toch niet en ik alleen maar riskant zegt hij. Moet ik een second opinion aanvragen? Of hebben jullie nog een idee? En zijn er mensen die precies hetzelfde probleem hebben? Dus dat de arts is \'uitbehandeld\'! vriendelijke groet, jessica


Ik zou inderdaad voor een second opinion gaan. Mogelijk kunnen ze met een MRI scan wel achter de oorzaak van je klachten komen. Alleen is dit erg duur en zal een arts dit niet gauw voorstellen. Dus ga op de barricaden(hahaha) en laat je stem horen. Laat je niet aftroeven door medische blabla! Succes

label.Geplaatst op 2003-07-22 12:46:42


Beste Jessie, Als ik jou was zou ik naast je zoektocht in de wondere wereld van de medici, gewoon beginnen met het drinken van Tahitian Noni juice. Dit heeft ontzettend veel mensen geholpen met dezelfde gewrichtsklachten als jij. Het is een 100%natuurlijk produkt en je kan de ervaringen van de noni-gebruikers ook lezen op www.nonihelpedme.com of www.noni-is-good-for-you.com Je kan mij altijd mailen als je wat meer info wilt hebben over dit wondermiddel!!!

label.Geplaatst op 2003-07-25 13:59:12


MRI is er al gemaakt... Maar daar was toen niks op te zien. Maar goed, das is alweer een jaar geleden en in die ussentijd zijn de klachten verergert... Weet jij hoe zo'n second opinion werkt? Kan dat gewoon via de huisarts? groetjes!

label.Geplaatst op 2003-07-22 16:58:15

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren