© 2024 solvo B.V.

Knobbel onder linkerbil

nou, ik heb dus iets heel raars. als ik ga zitten op een harde ondergrond, een stoel zonder kussen ofzo, en eigenlijk overal, met een harde ondergrond. als ik gewoon ga zitten en ik buig naar achter en weer naar voren, voel ik dat ik over iets heen ga onder in mijn linkerbil, het bloebt, het lijkt wel alsof er een grote knobbel onder in mijn linkerbil zit. ik heb een beetje informatie opgezocht, en je hebt 2 zitknobbels die je ook kan voelen, die heb ik allebei, maar aan de linker kant lijkt het wel alsof die veel groter is, nou is mijn vraag, zou ik misschien iets onder die zitknobbels hebben kunnen zitten, ik heb ook veel last met het spreiden van mijn benen naar de buitenkant, aan de linker kant lijkt het wel alsof ik dat niet of minder goed kan, als ik met mijn volle gewicht op de linker been steun terwijl ik zit en dan naar voren en achter beweeg, dan is het gewoon zo dat ik over iets heen ga, en met elke beweging naar voor en naar achter voel ik ook bloeb, bloeb. als je een beetje logisch nadenkt heb je de zitknobbels en die voel ik ook, maar het lijkt wel alsof er iets onder zit. de \"bobbel\" die ik voel kan je niet zien, of je ziet niks aan de oppervlakte, het zit echt onder de linkerbil in het midden. als ik ook een hand onder de linkerbil doe en erop ga zitten voel ik duidelijk dat ik over iets heen ga, en bij de rechterkant niet. ik heb geen ongeluk gehad, of er is niks met dat gebied gebeurt waar ik denk dat het daardoor zou kunnen komen. ik ben naar de huisarts geweest en heb ook foto\'s laten trekken, ( rontgen ) , en daar was niks op te zien, alhoewel die foto\'s van boven waren getrokken en dus de bovenkant van mijn middellichaam hebben gefotografeert, dus de heupen aleen, mijn huis arts zegt dat ik wat meer moet bewegen en dat het dan wel zou overgaan, ik heb wat meer bewogen, wat getennist enzo, maar als ik juist intensief bezig ben lijkt het alleen meer pijn te doen. ik ben eigenlijk heel bang, zou het mischien kanker kunnen zijn? en zijn er weleens meerdere mensen geweest met zoon rare bobbel onder de zitknobbel. ik zou niet weten wat dit zou kunnen zijn, ik heb er veel last van, en een mri scan krijg ik niet zomaar, dat kost daarintegen ook heel veel geld als ik dat zelf zou moeten betalen of doen. graag wat informatie of hulp wat ik zou moeten doen.

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren