© 2024 solvo B.V.

Knobbeltje in borst

Hi Zo een 3 weken geleden heb ik een knobbeltje ontdekt in mijn borst!Ik ben meteen naar de huisarts gegaan en die heeft het even met zijn handen onderzocht en zei:dat het glad, rond,beweegelijk (dus niet vastzitten)en zacht was dus geen reden om ongerust te zijn! ik ben ook pas 24 en er is nog nooit borstkanker in de familie geweest!! Ik moest even afwachte op mijn menstruatie en dan zou die vanzelf weer verdwijnen!! Maar ik ben nog steeds zo bang ! Stel hij vergist zich?? Wat kan ik het beste doen??Naar een andere ha gaan??


hoi Tatjana,er niet zonder meer vanuit gaan dat het wel goed is beetje laks ook van je huisarts oke het hoeft niets te zijn maar is voor jou wel schrikken wanneer je dit ontdekt Wat je kunt doen is op je strepen staan en van je huisarts eisen dat dit met spoed verder bekeken wordt,dmv mammagrafie En dat heeft een huisarts maar in te willigen sterkte

label.Geplaatst op 2003-04-12 22:58:43


hoi, hou het even in de gaten zoals je huisarts zegt, wacht op je menstruatie. Als het daarna niet verdwenen is, dan zou ik wel onmiddellijk terug gaan. Maar ik denk dat je wel iets aan moet nemen van de huisarts, en het wel even tijd moet geven. gr M.

label.Geplaatst op 2003-04-13 21:14:11


hallo,als julie verder in het forum hebben gebladerd dan kon je ook lezen dat tatjana overtijd is ,dus beetje moeilijk om de menstruatie af te wachten voor haar denk ik blijf erbij laat het goed onderzoeken,ieder knobbeltje moet gewoon bekeken worden [ook al is er w.s. niets aan de hand] groetjes

label.Geplaatst op 2003-04-15 18:42:41


Hoi, Misschien is het mastopathie? Een goedaardige aandoening van je borsten, ze voelen wat pijnlijk aan en wat bobbelig, de verschijnselen worden beinvloed door je menstruatie. Wacht dus even af of je na je menstruatie nog steeds wat voelt en laat het dan dmv een mammografie onderzoeken; sta erop bij je huisarts!

label.Geplaatst op 2003-04-14 00:08:36

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren