© 2024 solvo B.V.

Kraam

Ik ben een VIG er, en ben nu zo\'n 3 jaar werkzaam in een verpleeghuis... Alhoewel ik het werk wel leuk vind, denk ik dat mijn hart ergens in de kraam zit. Nu wil ik graag weten welke functie je kan bekleden met de opleiding VIG, Ik heb geen praktijk ervaring in de kraam. En /of moet ik nog een opleiding/cursus gaan volgen? En ik vraag me af of er binnen de kraamzorg mogelijkheden zijn om te groeien, Ook vertellen ze mij dat de CAO\'s behoorlijk versschillen, en dan bedoel ik met name het loon.maar is dat wel zo? BVD Pleuny


hallo Pleuny aangezien jij verzorgende ig hebt gedaan heb je ook de module 311 gehad wat je kunt gaan doen is solliciteren bij kraam bureau en zult dan een aantal gezinnen mee moeten lopen met een kraam verzorgende werk sinds 3 jaar als kraamverz en wil je wel de tip geven om tekstboek 313 aan te schaffen daar vind je de pathologie

label.Geplaatst op 2003-07-21 20:18:57


Hallo Pleuny, Misschien heb je inmiddels al een antwoord op je vraag. Maar ik reageer er toch nog even op. Je bent opgeleid als verzorgende IG, wat een zogenaamde 'brede'opleiding is. Je bent dus breed inzetbaar, je kunt dus in alle werkvelden waar verzorgenden werkzaamzijn aan de slag! Voor de opleiding die ik doe (verpleegkunde) geldt hetzelfde en ook ik kan overal aan de slag, ook als ik niet stage heb gelopen op de afdeling waar ik later zou willen gaan werken! Succes ermee,

label.Geplaatst op 2003-08-10 10:21:25

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren