© 2024 solvo B.V.

Kramp

Is het normaal dat je elke dag kramp in je voet hebt? Met name aan de binnenkant en de tenen. Wat kun je hiertegen doen? En hoe zou het kunnen komen? Ik hoop dat iemand antwoord heeft... groetjes...


hallo Jessie het kan zijn dat je bloedsdoorloop niet helemaal goed is ga daar gewoon even mee naar je huisarts toe die weet er wel raad mee. misschien heb je te vaak en te veel te strakke schoenen of zelfs te strakke sokken aan dat beinvloedt ook je bloedsomloop dan kun je ook kramp of tintelingen in je voet krijgen maar ga in ieder geval even naar je huisarts toe. groetjes An

label.Geplaatst op 2003-02-25 19:31:35


Iedere dag kramp hebben lijkt mij inderdaad niet normaal. Tja, het kan vanalles zijn. Zelfs iets heel simpels. Als het echt hinderlijk is, zou ik ff naar de huisarts gaan, die kan dit het beste beoordelen. Heb je ook last van koude voeten?

label.Geplaatst op 2003-02-27 10:01:28


Ja, en koude handen... Die heb ik elke dag en de kramp is niet echt elke dag maar om de dag dus best wel hinderlijk! hoezo dat dan? groetjes

label.Geplaatst op 2003-02-28 18:51:23

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren