© 2024 solvo B.V.

Kriebelige(?) steken op verscheidene plekken, waaronder edele delen

Hoi, Ik heb, zoals de titel beschrijft, steekachtige sensaties (die regelmatig ook wel wat kriebelig overkomen, maar niet altijd) op verschillende plekken van mijn lichaam. Ik heb het idee vooral vaak op mijn onderstel, waarbij me de edele delen vooral opvallen of beangstigen, zoals wat lijkt in mijn balzak. Maar ik kan steken (hoewel nu niet echt pijnlijk, slechts verontrustend) krijgen op mijn benen, voeten, handen, hoofd, in mijn keel, oren, etc. Het ziet er niet naar uit dat ik een tumor heb in mijn balzak; ik heb dit wel al een aantal keer gecontroleerd. Maar wat is het dan? Verder als ik rechts van mijn onderbuik wat druk, dan doet het wat pijn. Verder heb ik al jaren aambeien geloof ik. In ieder geval is er wat bloed te zien (het stroomt er niet uit). Verder slik ik 15 mg Abilify per dag. Ik had bij een ziekenhuis in mijn omgeving een bloedonderzoek laten doen, welke naar het GGZ zou zijn gestuurd, maar heb daar ook nooit meer iets van vernomen. Dit was slechts een preventief onderzoek ten aanzien van chronisch anti-psychoticumgebruik. Vriendelijke groet, Mijzelf ;) Edit: Ik denk dat mijn gevoelige testikels de \'steken\'/kriebel uitstralen naar de rest van mijn lijf. Daar heb ik nog nergens over gelezen? Herkent iemand dit niet?

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren