© 2024 solvo B.V.

Last van mijn maag

Ik heb nu 2 dagen last van mijn maag. Ik heb 1 keer kunnen overgeven maar dat hielp niet echt, verder ben ik wel de hele tijd misselijk alleen komt er dus niks van overgeven. Mijn maag borreld de heletijd en als ik mijzelf uitrek doet het prikkend pijn. Verder heb ik nu al 2 ochtende een heel klein beetje bloed in mijn mond, ik denk dat het van mijn gehemelte is. Op zich doet mijn mond geen pijn, maar die bloedsmaak gaat niet echt snel weg en maakt me nog misselijker. Weet iemand wat het kan zijn? Ik heb al rennie maar dat helpt maar een half uurtje ongeveer.


Ga naar de huisarts en volg verder niet adviezen op die hier staan. Die zijn op redelijke nonsens en "grootmoeders recept" ideeen gestoeld.

label.Geplaatst op 2003-07-24 22:20:37


Pardon! Zelfs huisartsen komen met zo'n bepaalde adviezen hoor! Zij willen ook niet meteen medicijnen meegeven aan de patienten en zij heeft hier helemaal nog niet zo lang last van en dan zou ik zeggen, probeer eerst iets anders voordat je naar de huisarts gaat. Natuurlijk ben ik het eens als deze klachten blijven, dat ze door de huisarts gezien moet worden, ik zal het er ff bijzetten nu. Gaarne reactie!

label.Geplaatst op 2003-07-25 09:05:31


jah je zou ook aan een gastritis kunnen denken(maagvliesontsteking) Of mischien een maagzweer want je verteld dat je bloed in je mond hebt meestal is dit ook het geval bij een maagzweer

label.Geplaatst op 2003-08-01 20:19:17


Niet zelf gaan dokteren! Ga naar je huisarts en laat die eventueel medicijnen voorschrijven.

label.Geplaatst op 2003-07-22 12:47:54


Ik begrijp dat je nu al twee dagen last van je maag hebt. Mijn advies: Tegen misselijkheid, kunnen rennies wel helpen ja. Maar je zou ook eens kunnen proberen om melk te drinken. Melk is wat rustgevend voor de maag. Verder dat bloed in je mond, als je denkt dat dit van het gehemelte af komt, dan zou je iets van sensodyne tandpasta kunnen proberen. Is ook tegen gevoelig tandvlees. Probeer anders wat lichtverteerbare maaltijden te nemen. Misschien een crackertje ofzo, of probeer iets vloeibaars als brintapap om te beginnen met de dag. Zorg wel voor voldoende voedingsvezel en voor voldoende vitamines en mineralen! Geen genotmiddelen gebruiken als koffie, alcohol etc. dat heeft een neg. effect hierop. Als mijn aangegeven adviezen geen verlichting geven of helpen, dan vind ik het ook noodzakelijk dat een huisarts jou ziet.(zie dit dus hooguit tot woensdag aan) Veel succes!

label.Geplaatst op 2003-07-24 19:22:51

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren