© 2024 solvo B.V.

Latexallergie lijder gezocht

Ik ben van de werkgroep latexallergie van de stichting voedselallergie. Wij zijn gevraag iemand te vinden, tussen de 15 & 35 jaar, die zwaar aan latexallergie lijdt voor een informatief tv programma. Ben je dat zelf of ken je iemand neem zo spoedig mogelijk contact met mij op. Kathy Arnold


gaat het puur om latex of mag het ook formaldehyde gaan

label.Geplaatst op 2003-03-03 13:53:39


Ik heb zo het idee dat dit niet serieus is want een voedselallergie is wel even heel iets anders dan een latexallergie hoor !! En de eerste zin vind ik al niet helemaal kloppen Latexallergie lijder wat is dat nou voor gezegde Neem dit maar niet serieus want zo komt het ook niet over eerlijk gezegt

label.Geplaatst op 2003-03-03 15:00:55


het is wel algemeen bekend dat latex en zeker in de gezondheidszorg[handschoenen] ernstige allergie kan veroorzaken,en ik denk wel dat dit serieus bedoeld is ook want het kan ook te maken hebben met voedsl allergie

label.Geplaatst op 2003-03-03 19:21:32


Ik denk wel degelijk dat het bericht serieus is. Latexallergie komt heel vaak voor bij mensen die ook een voedselallergie hebben. Allergieën kun je in delen in bepaalde groepen. Zo zitten geloof ik in de \"latex-groep\" ook banaan en boekweit. Ik weet niet zeker wat er precies in welke groep zit.. dus pin me daar niet op vast. Maar een verband is er dus zeker wel. In het vorige ziekenhuis waar ik werkte was er iemand die zo allergisch was voor latex dat ze continue een spuitje met medicijnen bij de hand moest hebben voor het geval er iemand met een latex handschoen bij haar in de buurt zou komen. Dat kon voor haar namelijk ernstige gevolgen hebben. Groetjes Britt.

label.Geplaatst op 2003-03-06 21:56:28

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren