© 2024 solvo B.V.

Liesbreuk

mijn man was afgelopen maandag (2 juni) geopereerd aan Liesbreuk. Het is nu donderdag (4 juni) en hij heeft nog steeds behoorlijk pijn en slaapt ook nog heel veel. Is dit normale reactie? Na hoeveel tijd wordt de pijn minder? heeft iemand ervaring met vergelijkbare situatie?


hoi pluisje operatie aan liesbreuk is wel een operatie de pijn kan best nog wel even aanhouden [er is toch een operatiewond ook?/] en de eerste 6 weken tillen vermijden

label.Geplaatst op 2003-06-08 15:04:50


Ik ben een half jaar geleden aan een liesbreuk geopereerd en er is ook een kunstof matje geplaatst. Toch heb ik nog steeds pijn in mijn liesstreek bij inspanning en heb nu het advies van een half jaar rustig aan doen en niet werken gekregen. (Dat is heel moeilijk want ik werk in de verpleging en heb een groot gezin!) Is er iemand die dit herkent?

label.Geplaatst op 2004-09-04 19:59:04

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren