© 2024 solvo B.V.

Longembolie

Ik ben sinds mei dit jaar longembolie gehad. Over 1 maand ga ik stoppen met medicijnen van bloedverdunnen. In 1e week van januari moet ik uitgebreide bloed onderzoeken en ct-scannen en pas eind januari de uitslag. Ik wil weten of iemand heeft meegemaakt. bedankt groetjes Kreeft70


Ik vind wel jammer dat niemand heeft gereageren. Ik heb gehoopt dat iemand ervaring/meegemaakt heeft. Groetjes

label.Geplaatst op 2006-11-24 15:51:09


He Kreeft70 Ik heb vorig jaar Juli een dubbelzijdig longembolie opgelopen, door onachtzaamheid van een (militaire) arts. Ik ben ook na een half jaar gestopt met de bloedverdunners en door de scan geweest. Stelt niks voor. Het heeft een ruim 1,5 jaar geduurd, maar nu ben ik weer lekker aan het sporten. Gaat steeds beter. Af en toe benauwd, maar ik loop op de cooper-test alweer meer dan wat voor mijn leeftijd verwacht wordt. Beterschap!

label.Geplaatst op 2006-12-17 14:18:14


Bedankt voor reageren! Ik hoop dat voor mij ook net als jij. Maar afwachten! over 2 weken moet ik scannen en de uitslag pas eind januari. groetjes Kreeft70

label.Geplaatst op 2006-12-21 21:31:24


Gisteren kreeg ik een goed nieuws dat alles goed met mij, mijn bloed en ct-scannen. Ik hoef niet meer met medicijnen van bloedverdunners en ook niet meer terugkomen bij speciale dokter. Ik krijg een longembolie een kans heel klein. ben erg blij!

label.Geplaatst op 2007-01-31 15:41:51

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren