© 2024 solvo B.V.

Massa in mijn re borst

Hallo allemaal, Vorig jaar ben ik geholpen aan een goedaardig tumortje in mijn rechter borst. Nu heb ik weer een massa, dit keer veel groter, in mijn rechter borst. Als ik dit er nu uit moet laten halen hou ik niet veel over maar ik ga er weer van uit dat het wederom goedaardig is. Mijn vraag is, wat zou u doen in mijn plaats? Toch weer naar de arts of nog even wachten...


Wat vervelend voor je. Toch maar even laten nakijken hoor! Weet je dat ik door jouw woordgebruik eindelijk over de streep ben getrokken,om ook een bezoek aan de arts te brengen? Ik heb n.l.ook een "massa" in mijn linkerborst.Curieus dat jij dat ook zo noemt.Sterkte!

label.Geplaatst op 2008-11-21 19:45:29


Als ik jou was zou ik het snel na laten kijken. Hoeft niet perse iets te zijn kan littekenweefsel zijn of iets anders onschuldigs.Maar beter voor niets als te laat. Succes ermee.

label.Geplaatst op 2008-11-21 20:38:34

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren