© 2024 solvo B.V.

Medisch adviseur

20 jaar geleden heb ik een borstvergroting gekregen, de helft van ziekenfonds teruggekregen.Dat kan nu niet meer maar ik heb erg last van prothese omdat deze nu aan de bovenkant van mijn borst zit. Het is geen gezicht en zo blij als ik was,zo ongelukkig voel ik mij nu. plastisch chirurg in mijn ziekenhuis vind het nodig dat de prothesen vervangen wordt. Mijn ziekenfonds stuurt mij naar medisch adviseur,die er niets aan zag dat niet goed was. Ik vroeg of hij iets aan zijn ogen had, dom van mij natuurlijk en heb gevraagd zijn hand op mijn borst te leggen zodat hij voelen dat de prothese verschoven was. uitslag: hij vindt het niet nodig. Ik weet dat verzekeringsmaatschappijen geen geld over de balk willen smijten, en ik kan een gedeelte zelf bij elkaar krijgen maar kan een iemand zomaar in twee minuten beslissen dat ik met deze borsten moet leren leven?


Hoi Petie. Ik ken het gevoel dat je hebt na zo\'n snelle beslissing van een man van het ziekenfonds. Ook ik heb iets dergelijks meegemaakt lang geleden. Ik vond het al doodeng dat een man mij keurde alsof ik een stuk vlees was. Voelde me helemaal niet lekker in die situatie waarin je naakt voor een wildvreemde man moest verschijnen, waarom heeft een ziekenfonds voor dergelijke gevallen niet een vrouw in dienst ?? Ik moet nog meemaken dat een vrouw dergelijke keuringen bij een man moet doen. Je kunt vragen of je plastische chirurg iets voor je kan betekenen ?? De mijne heeft dat destijds wel voor me gedaan en ik moest opnieuw voor het peleton verschijnen, bij mij ging het om mijn heupen.Iemand anders vond toen dat ik wel geopereerd moest worden. Ik adviseer je om opnieuw contact op te nemen met je chirurg en ziekenfonds en de zaak opnieuw te laten bekijken. Ik wens je veel succes Petie.

label.Geplaatst op 2009-06-11 21:57:24

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren