© 2024 solvo B.V.

Menstruatie

Ik heb eigenlijk het volgende probleem en ik weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet nu hoop ik dat iemand mij aub kan helpen VOrige maand werd ik al bijna niet ongesteld maar deze maand is het helemaal niks op een paar stolseltjes na Wat moet ik hier nu mee en wat zal het kunnen zijn ? Ik hoop dat iemand mij kan/wil helpen Alvast bedankt


zou het kunnen zijn dat je zwanger bent??of misschien begin van de overgang? ik weet niet hoe oud je bent? pilgebruik kan ook de menstruatie erg verminderen.

label.Geplaatst op 2003-12-01 11:40:38


Ik ben 27 jaar ..... En ik slik de pil al vanaf mijn 16de heb het nog nooit zo gehad moet ik zeggen het is wel iets bloedverlies nu maar dat is werkelijk zo ontzettend weinig dat ik het niet merk alleen als ik naar de wc ben geweest ....Ik zou nu ongesteld moeten zijn wanneer is het dan het best om lang mijn huisarts te gaan ?

label.Geplaatst op 2003-12-01 11:52:15


Ik zou denk ik zelf eerst een zwangerschapstest doen en als die negatief is zou ik het even bespreken met de huisarts.heb je veel stress de laatste tijd?ook dat kan wel eens een oorzaak zijn,maar laat het maar wel even nakijken binnenkort.

label.Geplaatst op 2003-12-01 12:23:17


Ja ik heb de laaste week nogal wat stress gehad ja en nog steeds trouwens heb het idee mijn energie op is /weg is

label.Geplaatst op 2003-12-01 12:27:21


doe maar een test(als het kan zijn dat je zwanger bent)en ga anders ff langs de huisarts

label.Geplaatst op 2003-12-01 13:15:58


Ja zal ik zeker even doen .... Ik weet niet of dat ook kan komen door een te hoge bloeddruk (mijn onderdruk was 97)

label.Geplaatst op 2003-12-01 13:22:01


ik denk niet dat het direct iets met je bloeddruk te maken heeft,maar er is misschien wel indirect een verband.als er meerdere dingen anders zijn dan anders dan is het raadzaam om het te laten bekijken.

label.Geplaatst op 2003-12-01 14:07:25

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren