© 2024 solvo B.V.

Moeten artsen dit weten of niet?

Ooit een heftige allergische reactie op waterstofperoxide in lenzenvloeistof gehad. Zit dit in meerdere producten en moet ik zoiets aangeven in een ziekenhuis, mocht ik daar ooit terecht komen? Dezelfde vraag eigenlijk ook voor benzalkoniumchloride (oog- en neusdruppels o.a.), nikkel en Ibuprofen... Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want er is zeer weinig over te vinden op internet... Alvast bedankt, Jopie


als je ooit opgenomen wordt zal er aan je gevraagd worden of je allergieen hebt en zo ja voor wat dan.vermeld altijd alles om problemen te voorkomen.dus ja, een arts moet dat zeker weten

label.Geplaatst op 2003-11-25 15:47:41


hoi natuurlijk moeten artsen dit weten!!!!!! Waarschijnlijk een allergie. Stel je krijgt een ongeluk, en bent buiten kennis. Als je nix bij je draagt waaruit blijkt waar je allergisch voor bent, kan het je dood zijn. Zo gauw mogelijk melden en laten onderzoeken bij een allergoloog wat er aan de hand is Sterkte Veel liefs Jocha

label.Geplaatst op 2004-08-09 21:33:19


Tja, waar het met name om draaide was of deze middelen in ziekenhuizen worden gebruikt enzo. Kennelijk wel, dus ik zal dit soort dingen voortaan even melden, je weet nooit wat er anders gebeurd nietwaar? Bedankt in ieder geval! Groetjes, Jopie

label.Geplaatst op 2003-12-01 14:11:10


inderdaad, geef het altijd door. Het wordt zeker gevraagd en het kost je misschien 3 sec om de vraag te beantwoorden. duss... en kan je een hoop problemen besparen!

label.Geplaatst op 2003-11-27 18:43:51

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren