© 2024 solvo B.V.

Nierstenen.

Hallo, Ik heb een half jaar geleden een vreselijk niersteenaanval gehad. Heb er zelfs morfine voor gehad en met de mabulance naar het ziekenhuis gebracht. Destijds heb ik de steen zelf uitgeplast terwijl ik op de lijst stond om de steen te verguizen. Ik had van de uroloog een middel gekregen dat door mannen gebruikt wordt als ze een prostaatvergroting hebben. Helpt blijkbaar goed om een niersteen door de urineleider te laten passeren. De steen was 1 cm. lang en een halve cm. breed. Geen pijn gehad tijdens het uitplassen de steen lag plots in de wcpot. Helaas heb ik nu alweer in elke nier een steentje zitten. De een is 1mm. en de ander nog iets kleiner. Heb nu van de uroloog kaliumcitraat gekregen dat het steentje zou kunnen oplossen. heeft iemand hier ervaring mee misschien ?? Ik moet 9 capsules per dag slikken met 3 tegelijk. Wel veel maar als het helpt heb ik het er graag voor over. Ik heb 2 jaar geen niersteen gehad omdat ik al die jaren chloortalidon slikte, een plasmiddel. Die voorkomt date r nierstenen ontstaan. Helaas werd mijn kalium daardoor allemaal uit mijn licham gespoeld door dat middel. Was zo laag dat het risico bestond om een hartstilstand of aanval te krijgen. Ja en dan heb je weinig keus. Een steentje of een hartstilstand. Ik zou graag van andere mensen willen weten of ze ervaringen hebben met kaliumcitraat ter voorkoming van steentjes.


Hallo U zou op een homeopatische manier uw stenen en nieren kunnen verwijderen /reinigen... Ik zelf had galstenen die op soortgelijk wijze prima zijn verwijderd.Ik was verbaasd voor het goede resultaat. Hopelijk kunt u het ook? http://www.heelnatuurlijk.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=21&Itemid=37 Succes!

label.Geplaatst op 2010-10-22 09:17:25

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren