© 2024 solvo B.V.

Nog niet ongesteld

hallo ik ben een meisje van 16 jaar en ik zit met een probleem en dat is dat ik nog niet ongesteld ben.. ik heb wel steeds afscheiding en dat stinkt best... heb ik geen irritatie er aan ik ben al naar de dokter geweest maaar die zegt dat ik al sik 17 ben dat ik terug moet komen... maar dat is over 6 maanden....


hallo. Ik begrijp je probleem goed. Ik zou je geen zorgen hierover maken. Sommige meisjes worden gewoon later ongesteld. Hoe later je het wordt, hoe langer je ongesteld bent. juist als je hierover bezig bent, wordt je het niet. Als je het eenmaal bent is het geen lolletje hoor, dus ben maar blij. Toch als je 18 bent zou ik wel opnieuw met de huisarts een afspraak maken. Er zou dan toch wel iets kunnen zijn waarom je het juist niet wordt. Veel succes!

label.Geplaatst op 2003-04-06 16:32:12


Die afscheiding kan er op wijzen dat het er toch zit aan te komen, ik zou me er niet druk om maken. Wees er stiekem maar blij om dat je het nog niet bent, ik werd het met m'n 15e, ik ben nu 33, en ik baal elke maand als en stekker. Maar gezien die afscheiding denk ik dat het niet lang meer zal duren. Je hebt er geen irritatie aan zei je. Houdt dat wel in de gaten, zeker als je een vriendje hebt. Als het gaat iriteren gewoon terug naar de huisarts, 17 of geen 17. Nou joh succes ermee

label.Geplaatst op 2003-04-19 16:09:30


jah het is egt niej normaal zoveel afscheiding het stinkt oook.. maar dat komt mischien omdat ik medicijnen gebruikt... soms jeukt het ow ik ben nog maagd

label.Geplaatst op 2003-04-27 20:32:49


Hoi! Maak je geen zorgen. Sommige meiden worden later ongesteld. Houd wel je afscheiding in de gaten. Zolang je geen jeuk of pijn hebt dan is er niets aan de hand. En probeer niet te veel aan het feit te denken dat je nog niet ongesteld bent, want dan beheerst het je leven zo. Ga lekker uit, weg met vrienden en geniet van het leven. Je wordt heus wel een keer ongesteld. By the way, zo lachwekkend is ongesteld zijn niet. Ik heb iedere maand 1 dag dat ik verga van de buikpijn, nergens zin in heb en gewoon niet mijn dag heb. De dagen daarna ben ik heel actief en verzet ik bergen. Nou, wil ik je niet bang maken. Het is voor iedereen weer anders. Ik zeg wel dat ik het niet zo lachwekkend vind, maar die ene dag in de maand dat ik me zo rot vol is ook nog wel te doen, want wat is nou 1 dag op 30 dagen? Groeten, Apriltje.

label.Geplaatst op 2003-06-11 15:20:22

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren