© 2024 solvo B.V.

Onbekende vermoeidheid

beste, ik ben bezorgd om een goede vriendin. Het probleem is dat ze altijd maar vermoeid is, vrij vaak hoofdpijn heeft, bij de minste inspanning uitgeput is, en als ze zich iets of wa forceert word ze direct misselijk en duizelig. Haar geheugen is er ook echt op achteruit gegaan. Ook bij zware inspanningen begint ze regelmatig onbewust te trillen en haar handen kleuren licht blauw/grijs. Warom stel ik deze vraag nu op een forum. Ze is al naar twee docters gegaan, waar de eerste gwn van zij dat ze het rustiger aan moest doen en de twee heeft bloedstalen genomen en enkele testjes afgelegt. Maar deze heeft niets gevonden. Ik vind dat deze dokters er zich veel te gemakkelijk van af maken. En het probleem is dat zij op een vrij hoog niveau aan trampoline doet en LO sport volgt op school. Ze heeft bij alles problemen, en haar ouders geloven haar al niet meer dat er echt iets scheelt. Ik hoop op vele reacties en tips waar we verder op kunnen gaan. Want ik vind dat het zo niet verder kan. grtz, bart


Een betere voeding, dus met veel minder dierlijke ingredienten, en voedingsupplementen zouden kunnen helpen. Ik had er ook last van maar sinds ik enkel nog plantaardig eet en drink, maar daarbij wel voedingssupplementen neem, heb ik er geen last meer van en heb nu veel energie over, ik slaap ook beter maar dat is weer iets anders.

label.Geplaatst op 2010-03-19 07:52:01


Mag ik je bedanken voor je uitgebreide uitleg!!! Het geen wat ik ook wel even wil vertellen is dat ze al naar een cardioloog is gegaan. Ze heeft zelfs een ganse dag zo'n hart aparaatje moeten drage voor het te controleren. Maar deze heeft niet meer dan de andere dokters weten te vertellen. Reeds heeft ze het alleen nog maar zwaarder om op punt te blijven. Ze zit dus ook met het probleem dat weinigen haar geloven (zelfs haar eige ouders), en dat werkt in op haar zelfvertrouwen. bedankt, bart

label.Geplaatst op 2010-04-20 22:11:02

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren