© 2024 solvo B.V.

Ontgiftings-kuur, voor gehele innerlijke lichaam...

Doordat ik, zonder het te weten, enkele jaren verkeerde stoffen binnen heb gekregen wil ik graag mijn gehele lichaam reinigen van binnen. Daar ik al \\\'genoeg\\\' verkeerde dingen binnen gekregen heb, wil ik dit graag op een goede en juiste wijze gaan doen. Hoop dat iemand mij hier raad in kan geven. De verschijnselen, door die slechte middelen, zijn; pijnlijke spieren en gewrichten, brandende/pijnlijke tong, keel, longen en ogen. Verder ben ik onbeschrijflijk vermoeid en vraag mij nu zelfs af, of dit een teken zou kunnen zijn, dat ik nu allérgies voor deze middelen zou kunnen zijn. Bijvoorbaat dank voor de reactie(\\\'s)... \\\'Anty\\\'


Het mooie is, dat je hier niets voor hoeft te doen. Je moet absoluut geen geld verspillen aan allerlei dure alternatieve behandelingen, want deze werken niet en kosten je alleen maar geld. Het is namelijk zo, dat je lichaam zichzelf reinigt. Dat gebeurt elke dag, elk uur, elke minuut. Je lever zet stoffen om, je nieren scheidt stoffen uit. Het hele idee van "je lichaam reinigen" is enorm overdreven en vindsel van de media. Je kan niets doen om je lichaam te reinigen, het gebeurt vanzelf. Daar hoef je ook niet meer water voor te drinken ofzo. Door meer water drinken wordt je urine alleen maar verdund, er komen niet meer afvalstoffen in terecht. Hopelijk is bij deze dit misverstand uit de wereld.

label.Geplaatst op 2003-06-28 22:42:21


Hallo Co, Hartelijk dank voor je beschrijving / \'werking\' van de reiniging. Fijn om dit te weten, hoef ik niét langer naar een soort \'kuur\' voor \'de reiniging\' te zoeken. Nog even een vraagje: Hoe zit dat dan met áf-slanken, ze raden dan óók aan om véél water te drinken... Met vriendelijke groet, \'Anty\'

label.Geplaatst op 2003-06-29 20:36:18


brandnetelthee is erg reinigend !!! groetjes Tanja

label.Geplaatst op 2003-04-30 21:43:41

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren