© 2024 solvo B.V.

Opleiding verpeelgkundige!

Hallo, Ik ben Jessica, ik ben 17 jaar en ik ben beig met de bbl opleiding. Ik moet een aantal opdrachetn doen om naar het volgende leerjaar te gaan. Ik wil graag advies van leerlingen of gediplomeerden hoe ik deze opdrachten het beste aan kan gaan pakken. Het gaat om de volgende opdrachten: Bij deelkwalificatie 403 (coordinatie en continuiteit van zorg) Moet ik een knelpunt signaleren, neemt initiatieven om deze op te lossen en gaat efficient en bewust om met de bschikbare materialen in de zorgverlening. De titel van de opdracht is: Voorwaarden voor de te verlenen zorg. Verder moet ik ook nog een onderzoek doen naar klachten van zorgvragers. Op micro en mesoniveau. Deze klachten moet ik benutten en evalueren. ik moet voorwaarden scheppen voor de verbetering van kwaliteitszorg op microniveau. En ik moet een deskundige consuleren. Deelkwalificatie 404 En ik moet primaire preventie geven aan twee doelgroepen of twee verschillende zorgvragers. Waarvan de inhoud op hun is afgetsemd en mbv een uitgewerkt voorlichtingsmodel. Wie heeft deze opdrachten ook moeten maken of komen ze je bekend voor?? Wie wil mij helpen met deze opdrachten??? Je mag je antwoord hier onder plaatsen maar je mag me ook een mail sturen! Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen! Groetjes en alvast bedankt. Jessica jessica_pieters@hotmail.com


Hallo Jessieca, Indertijd heb ik mijn opleiding voor verpleegkundige geheel op de computer gedaan, mail me je E-Mail adres en wat je nodig hebt dan kijk ik of ik het nog heb. Als dit zo is dan mail ik je het wel. Frank fbensch@hetnet.nl

label.Geplaatst op 2003-04-16 09:08:09


hoi, zelf zit ik in het tweede praktijk jaar van de BBl-opleiding, maar ik heb nooit zo'n uitgebreidde opdrachten moeten maken. Op welke school zit je in vredesnaam. of doe je misschien de HBO- verpleegkundige opleiding? ik hoop dat je er nog iets van hebt kunnen maken. klopklop

label.Geplaatst op 2003-06-26 14:12:28

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren