© 2024 solvo B.V.

Opleiding Verpleegkundige

Hoi, ik heb een vraagje. Ik ben nu nog een uitwisselings studente in Australie, maar wanneer ik terug in Nederland kom, eerst een jaartje mijn havo halen, wil ik HBO-technische verpleegkunde gaan doen. Ik wilde wat meningen weten over deze opleiding, of het de moeite waard is, of het erg moeilijk is, enz. En nog een ander vraagje, op welke manier zou ik mijn voor sprong op engels in de verpleegkunde kunnen gebruiken? Groetjes, Lotje from Sydney


hai, Ik heb ook de opleiding verpleegkunde gedaan, aleen op mbo niveau, en het is best pittig, op het hbo is er bovendien veel zelfstudie. Ik kan je wel vertellen dat het een ontzettend leuk beroep is. wat betreft je voorsprong met engels is dat er veel boeken in het engels zijn. dus zou het voor jou makkelijker zijn om je door de stof te worstelen. Succes en groetjes Marieke

label.Geplaatst op 2003-04-17 08:55:22

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren