© 2024 solvo B.V.

Overgewicht

Hoi ik ben samantha en ik heb een vraagje ik wil er graag een paar kilo\'s afhebben ik ben 1.73 en ik weeg 69 kilo maar ik zou er graag 5 kilo af willen hebben. Wie kan mij advies geven over wat ik beter wel en wat ik beter niet kan eten. Ik sport regelmatig alleen op dit moment gaat het niet vanwege een gekneusde voet maar ik doe op maandag aerobics op dinsdag en donderdag hardlopen en op woensdag dansen en vrijdag zwemmen. Het ligt dus niet aanhet sporten en ook niet echt aan het eten want ik eet niet zoveel maar ik denk dat ik de verkeerde dingen eet. Wie kan mij helpen! alvast bedankt samantha


ik haal uit je bericht niet precies wat je eet. het zit hem ook niet in de hoeveelheid. te weinig eten kan ook zorgen dat je aankomt omdat je lichaam dan reserves gaat aanmaken. zorg dat je de maaltijden verdeeld over de dag met veel verse producten erin. aangezien je ook sport moet het dan lukken. heel veel succes.

label.Geplaatst op 2003-11-25 10:06:00


samantha, ik heb even een vraagje. hoe oud ben je eigenlijks? want voor je lengte en je gewicht ben je volgens mij helemaal niet te zwaar

label.Geplaatst op 2004-06-28 17:11:51

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren