© 2024 solvo B.V.

Oxazepam GEZOCHT

Wie kan mij een pakje Oxazepam-50 verkopen? E-Mail: Cloned@Zonnet.NL


Ik vind het ronduit dom van je om je zo door de chemie te laten leven. Je kan dat geen leven meer noemen als je zo onder de dope zit Probeer er vanaf te komen. En ik weet waar ik over praat. Het is een hel!Maar als je sterk bent zul je er komen! En laat je niet verleiden als je er eenmaal afbent. Het is een verslaving en als je het 1 keer gebruikt weer ben je verkocht. ZOEK HULP!!!!! DIT KAN JE WS NIET ALLEEN

label.Geplaatst op 2003-08-08 23:37:47


Mag ik vragen waarom? Je begrijpt natuurlijk wel dat niemand hier aan mee wil- kan en mag werken!

label.Geplaatst op 2003-07-25 09:21:08


ik heb ze nog liggen 6 strips van 50 mgin een straal van 70 km omg waalwijk kan ik ze voor 10 euro extra komen brengen

label.Geplaatst op 2011-11-17 17:11:13


Wat dacht je van een afspraak met je huisarts om te proberen van deze verslaving af te komen?

label.Geplaatst op 2003-07-31 12:13:46


heb je wel enig idee waar je over praat je kan niet zomaar oxazepam gebruiken tenzij je er verslaafd aan bent Heb je uberhaupt enig idee waar het voor dient

label.Geplaatst op 2003-08-01 20:15:29

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren