© 2024 solvo B.V.

Oxycodone of percocet

Hallo, Ik heb vorige week 5 dagen in het ziekenhuis in Amerika gelegen vanwege een nierbekkenontsteking. Mijn Engels is niet slecht, maar de medische termen zeggen mij toch niet zo heel veel. Vandaar dat ik een vraag heb over een medicijn dat ik daar toegediend heb gekregen. Ik kreeg antibiotica (nog steeds) en twee soorten pijnstillers: morfine en oxycodone (ofterwijl percocet). Morfine ken ik wel aangezien we dat in Nederland ook hebben, maar oxycodone heb ik nog nooit van gehoord. Ik ben behoorlijk van de kaart geweest vanwege de medicijnen (ik weet bijna niets meer van de 5 dagen) en ik wil dan ook graag wat meer te weten komen over dit medicijn. Wie heeft ervaring met oxycodone of wie weet de Nederlandse benaming ervoor? Ik zou heel graag willen weten waardoor ik zo ziek ben geweest. Alvast bedankt en een fijne dag nog!

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren