© 2024 solvo B.V.

Paniek

Hoi, Ik heb ontzettend véél last van beven, krijg geregeld zweetaanvallen en krijg het vaak benauwd. Voel me vaak oververmoeid. En heb zo een licht gevoel in mijn hoofd. Slapen helpt niet... Wie weet er misschien wat wel? Groetjes Clxxxx


Sorry Harmina, Ik vroeg me gewoon af of iemand weet wat het is. Misschien kan ik het zelf ook gewoon oplossen. Ik ga namelijk nie graag naar een arts, heb er al eens een slechte ervaring mee gehad. Excuseer

label.Geplaatst op 2003-04-17 22:12:21


Een bezoek aan je huisarts.Die kan een diagnose stellen en eventueel medicatie voorschrijven. De mensen op deze site kunnen de symptomen herkennen uit eigen ervaring, maar verder niet.

label.Geplaatst op 2003-04-17 10:01:07


Even een vraagje; gebruikt je misschien ook zoetstof? Zo ja, zou ik het dáár verder \'in gaan zoeken\'...

label.Geplaatst op 2003-04-20 21:51:38


Hoi, Ik las jouw berichtje en n.a.v. de klachten die je beschrijft heb ik sterk het vermoeden dat het wellicht hyperventilatie kan zijn. Kijk eens op deze site: http://www.hyperventilatie.org/

label.Geplaatst op 2003-04-24 13:09:27


Misschien via de huisarts eens je bloedsuikerspiegel laten prikken???? is maar een tip.

label.Geplaatst op 2003-04-30 22:17:51


Tóch kom ik nog even terug op die zoetstoffen, die de oorzaak van dergelijke problemen, bij mij waren. Wie denkt er nu direct aan de zoetstof bij klachten zoals deze zich voor doen en waar geen link mee gelegd wordt. Ook bij mij werd gedacht aan o.a. hyperventilatie en is de bloedsuikerspiegel gecontroleerd, met als resultaat: goéd! Het is maar een idee / tip, maar wanneer er zoetstof gebruikt wordt, laat dit dan eens 60 dagen staan... Met vriendelijke groet, Anty

label.Geplaatst op 2003-05-04 20:11:24


Zou je inderdaad ook eens kunnen proberen, die zoetstoffen laten staan, je geeft immers in een ander berichtje (over zoetstof) ook aan dat je veel zoetstof gebruikt. Baat het niet, schaden zal het zéker niet!!! Ik hoop dat het werkt, succes.

label.Geplaatst op 2003-05-04 20:50:29


Zélf ben ik al gestopt met die zoetstoffen en bij mij is nu binnen een week, al verbetering te merken. Met groetjes, Anty

label.Geplaatst op 2003-05-04 22:24:38


Hallo Claratje je bericht gelezen ik geloof niet dat het van de zoetstof komt, wij gebruiken al jaren zoet stof in de koffie over de joghurt, op krenten brood, enz en hebben daar nooit geen last van, maar ja de ene mens is de andere niet, de tips die gegeven worden zijn het proberen waard. sucses.

label.Geplaatst op 2004-03-27 16:29:07

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren